A Wy napisaliście już listy??

/
2 Comments

     Święta zbliżają się już dużymi krokami i większość z nas jest na etapie planowania prezentów. Właśnie teraz jest najlepszy czas, żeby napisać list do Mikołaja.

     Pisanie listu to doskonała forma na wspólne spędzenie czasu. Dodatkowo, możemy się dowiedzieć, czego nasze dziecko naprawdę pragnie i z czego będzie zadowolone. Bo nie ma chyba nic gorszego niż godziny spędzone w sklepie nad wybieraniem upominków, a potem rozczarowana mina malucha, gdy otwiera prezent.
Z młodszymi dziećmi możemy pobawić się w list rysunkowy. Maluch rysuje, a my podpisujemy obrazki. Bo bez podpisu, czasem ciężko zgadnąć co to jest:)
Starszaka warto zaangażować w samodzielne napisanie listu. W tym wypadku my możemy pomóc w przygotowaniu papeterii. W dobie komputerów, nauczymy dziecko co to takiego w ogóle jest.

No i teraz wysyłanie.

Czy listy dzieci koniecznie muszą skończyć w pamiątkowej szufladzie lub pudełku?!

NIEKONIECZNIE!!

Nie ma chyba nic gorszego niż znalezienie przez dziecko takiego listu, który przecież miał trafić do Mikołaja.
     List możemy przecież wysłać naprawdę! 
 

Próbowaliście kiedyś? Ja tak!

Nigdy nie wysyłałam listu po polsku, to fakt. Moje listy zawsze były po angielsku, napisane ze słownikiem w ręku. Ale wiecie co? 
Mikołaj mi odpisał!

Nie wyobrażacie sobie nawet ile mi to sprawiło radości, zwłaszcza, że list był bardzo ładnie wydany. W kopercie były również naklejki i zdjęcia. Mam go gdzieś nawet schowanego u rodziców, więc jak kiedyś będę u nich w odwiedzinach, postaram się go znaleźć i Wam pokazać.
Jeżeli również chcecie napisać taki list. Oto adres:

Santa Claus' Main Post Office
Tahtikuja 1
96930 Arctic Circle, Finland

Dodam tylko, że jeżeli czekacie na odpowiedź przed Bożym Narodzeniem, to się nie doczekacie. Bo przecież Mikołaj ma dużo pracy z prezentami!Ja dostałam list zwrotny w lutym.

TU możecie obejrzeć, co dzieje się na biegunie na żywo!

     Nie wiem czy wiecie ale nasza Poczta Polska też umożliwia nam otrzymanie listu od świętego. Dodatkowo, oczywiście jeżeli poniesiemy tego koszty, w liście możemy otrzymać upominek.

Więcej o tej akcji możecie poczytać TU

A teraz coś, w czym mogą wykazać się rodzice. Firma Mattel zorganizowała internetową pocztę mailingową. Na stronie organizatora codziennie (do 23 grudnia) do wygrania nagrody.


UWAGA nie dajcie się jednak nabrać. To co nazwane jest katalogiem, nie jest nagrodami!
Listę nagród zobaczyć możemy w regulaminie.


No to chyba już wiemy co planujemy na weekend.
Siadamy, stawiamy obok gorące kakao.... i
... PISZEMY!


You may also like

2 komentarze:

  1. Mój synuś jest jeszcze malutki, więc w tym roku (a nawet i przyszłym :)) raczej pisać listu nie będziemy, ale jak troszkę podrośnie to na pewno zasiądziemy do tego wspólnie!
    Pamietam te wszystkie lata, kiedy zasiadałam nad kartka papieru i skrobałam list do ŚW.Mikołaja - zawsze przejęta, pełna zapału i radości. Na pierwszej stronie rysowałam portret Mikołaja, a brodę wylepiałam z waty :) ah - te wspomnienia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. My jeszcze listów nie piszemy, ale za to zamawiam dla Frania świąteczny list z Mikołajowej poczty. Będzie miał pamiątkę na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń