Canpol babies - z miłością do mam i maluszków

/
2 Comments

 
 
     Firmę Canpol babies znam od bardzo dawna. Pamiętam, że gdy mój brat był malutki, kojarzyła mi się ona z pewną formą luksusu:) Dodam, że gdy urodził się mój braciszek miałam 7 lat:) Teraz mam już 20 więcej a Canpol Babies dalej jest na rynku. Pokazuje to tylko jak długo już firma ta towarzyszy mamom i maluchom w ich wspólnej przygodzie.
     Gdy sama miałam zostać mamą i kompletowałam wyprawkę dla maluszka, szukałam tego, co dla nas najlepsze. Nie było to jednak zadanie proste, bo na rynku dostępne jest całe morze produktów. Muszę przyznać, że w naszej wyprawkowej szufladzie znalazły się również rzeczy wyprodukowane przez Canpol babies, a były to między innymi: aspirator do noska, zestaw do karmienia i inne.

Blogujesz? Testujesz!
Firma Canpol babies, na swojej stronie internetowej, posiada blogosferę. Można tu otrzymać produkty do testowania bądź też organizacji konkursów. Aby dołączyć do blogosfery nie trzeba się zbytnio natrudzić. Sprawa nie jest skomplikowana, ponieważ należy wykonać jedynie 5 prostych kroków:
1. zarejestrować się w serwisie BLOGOSFERY
2. dodać wpis o Blogosferze Canpol babies na swoim blogu
3. wypełnić prosty formularz zgłoszeniowy
4. przetestować otrzymane produkty, bądź zorganizować konkurs
5. poinformować o konkursie lub recenzji i blogosferze

 
I już!
 
 
     W tym miesiącu otrzymać można Matę/ kojec do zabaw "Wesoła Farma". Blogi można zgłosić do 30 listopada. Spośród zgłoszonych osób, zostanie wybranych 15v organizatorek konkursów oraz 15 testerek.
 
 
Trzymajcie za nas kciuki! Być może uda nam się otrzymać taką cudowną matę i zorganizować specjalnie dla Was konkurs. Jeżeli nie, to może chociaż będziemy mieli przyjemność przetestować to cudo i podzielić się z Wami naszą opinią :)



You may also like

2 komentarze:

  1. Nigdy nic nie testowalam. Ta mata jest naprawdę śliczna. Może warto się zgłosić do konkursu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, zwłaszcza, że nagroda świetna a przede wszystkim przydatna przy maluszku:)

      Usuń