Bombki DIY + konkurs

/
1 Comments
 
 
      Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować własnoręczne wykonanie ozdób świątecznych. W tym roku ze względu na stały niedobór czasu:) zdecydowałam się na wykonanie prostych  bombek. Nie są one zbyt pracochłonne, a moim zdaniem efekt w porównaniu do czasu jaki trzeba w to włożyć jest świetny.
 

No więc działamy!

Oto lista potrzebnych przedmiotów:
- bombki styropianowe (w Pepco 5,99 zł. za 4 szt.),
- srebrny sznurek (do kupienia w pasmanterii),
- łańcuch - korale ( w Pepco po 3,99 zł.),
- kawa ziarnista (nie musi być wykwintna:)),
- pistolet do kleju,
- pałeczki z klejem.
 
 
 

Na początek bombka zielono - srebrna.

     Do jej wykonania potrzebujemy łańcuch oraz sznurek. Ja zaczęłam od przyklejenia łańcucha. Ponieważ moje bombki posiadały już zaczepy, od tego właśnie miejsca rozpoczęłam przyklejanie.
 
 
Klej nakładamy na warstwę, którą chcemy pokryć sznurkiem. Sznurem przykładamy dość szybko, aby nam klej nie wysechł. Pamiętajcie aby każde okrążenie zaczynać od kleju i owijania. Inaczej albo nam wyschnie klej, albo przyklei się nie tam, gdzie chcieliśmy.
 
 
Wymyśliłam sobie, że w mojej bombce będą trzy warstwy sznurka.
 
 
Następnie rozpoczęłam przyklejanie łańcucha. I znowu najpierw idzie klej, a potem łańcuch.
 
 
Cały efekt zależy już od waszej pomysłowości oraz dobranych kolorów. Efekt końcowy mojej bombki przedstawia się tak:
 
 

Bombka kawowa

Bombka oklejona ziarnami kawy jest nieco bardziej pracochłonna. Ziarenka nie są zbyt duże więc trzeba się nieco pomęczyć. Efekt jest jednak tego warty, ponieważ ozdoba jest bardzo ładna a dodatkowo mamy w domu piękny zapach kawy....no chyba, że ktoś kawy nie lubi:) Ja jestem jednak jej smakoszem więc zapach kawy to coś co kocham.
 
 
Kawę na bombkę można przyklejać w różny sposób. Tak, żeby widać było tylko gładką stronę ziarenka, tak, aby widoczne było pęknięcie lub zrobić to w sposób mieszany. Ja wybrałam drugą opcję.
 
 
I efekt końcowy:
 
 
A tak oto prezentują się bombki w duecie:
 
 
W naszym domu powoli robi się świątecznie. Choinki jeszcze nie mamy, bo uważam, że za wcześnie jeszcze na to. Niedługo będziemy piec pierniczki. W tym tygodniu robiliśmy również świąteczną sesję, do której wykorzystaliśmy taką oto dekorację:
 
 

 
Podobają się Wam gwiazdki, które wykorzystaliśmy do dekoracji? Wy też możecie takie mieć! Mam dla Was dwa zestawy gwiazdek (2 szt. w zestawie), które możecie wykorzystać do dekoracji domu.
 
Co zrobić by je mieć?
Nic prostszego!   Należy tylko:
 
  • Polubić nas na facebooku (a może już nas lubicie:) to macie jedno z głowy:)

  • Udostępnić post konkursowy

  • Zaprosić do zabawy 2 osoby
Bawimy się do 17 grudnia aby gwiazdki mogły jeszcze dojść przed świętami:)
 
Powodzenia!!
 



You may also like

1 komentarz: