Projekt wyprawka - WYNIKI KONKURSU

/
3 Comments

     Tak jak obiecałam, dzisiaj wyniki naszej rozdawajki. Chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim za udział i zaangażowanie. Najchętniej obdarowałabym wszystkich ale z przykrością muszę powiedzieć, że nie mam aż tylu nagród.
Niestety nie wszyscy spośród zgłaszających się osób wypełnili wszystkie warunki uczestnictwa w konkursie. Nie byli więc brani pod uwagę przy wyłanianiu zwycięzców.
     Tyle na wstępie:) Teraz przejdę do najprzyjemniejszej i najbardziej wyczekiwanej części. Proszę Państwa, wszem i wobec ogłaszam zwycięzców:

- butelkę firmy Avent otrzymuje - Dominika Bortlik - Wiktor,

- termofor z pestek wiśni na bolący brzuszek i nie tylko:) otrzymuje - Kaśka Boryszewska,

- grzechotkę króliczka firmy BabyOno otrzymuje - Sylwia Kobyłecka,

- i najbardziej oblegana nagroda czyli otulacz (pieluszka) bambusowy otrzymuje - Wirginia Tubacka.

Smoczki nie pojawiły się w Waszych prośbach więc zostają u mnie ;)

Zwycięzcom serdecznie gratuluję! Na maila z danymi adresowymi czekam do niedzieli  20 września. Jeżeli nie dostanę od wygranych informacji zwrotnej, wybierzemy innych laureatów.


You may also like

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. P.S. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga - od razu dodaję do tych najczęściej odwiedzanych, bo będę tutaj zaglądała! :)

      Usuń
  2. Dziękuję:) Cieszę się ogromnie,że Ci się u mnie podoba no i oczywiście zapraszam jak najczęściej:)

    OdpowiedzUsuń